Administratorzy L2 WaterLand mają zaszczyt zaprezentować nowy serwer Lineage II High - Five part 5(Official files). Nasz Mid Rate został dostosowany do graczy z całego świata (Północna oraz Południowa Ameryka, Europa oraz Azja)
Rozpoczęcie kampanii reklamowej zaplanowaliśmy na dzień 04.01.2014 Open Beta Testy zaplanowane są na 24.01.2014
Planowane otwarcie serwera : 31.01.2014

http://l2waterland.ws/ https://www.facebook.com/L2Waterland
OCHRONA PRZECIWKO BOTOM OCHRONA DDOS DOTACJA BEZ BRONI I ARMORÓW
Maksymalna liczba klientów -bez limitu
całkowicie zautomatyzowany system dotacji poprzez Paypall oraz WebMoney
Stworzyliśmy Zakena oraz Frintezze poza instancją. Mmy nadzieje ze urozmaici to rozgrywkę oraz da więcej okazji do mass pvp
Experience (EXP) - x15 Skill Points (SP) - x15 Adena - x10 Spoil - x7 (premium x10) Drop Items - x7 (premium x10) Seal Stones x5 Quest item drop - x3 RB drop - x3 Epic jewelry drop - x1 Manor - reward x3 subclass max lvl 80
Buff Slots 24 Dance and Songs Slots 12
NPC BUFFER z buffami na 1h. bez rezistów, kociarza/konia,krafta, OL buffów, Wlasne schematy buffów zostały dodane
Global GK GM shop do S grades (stare S grade oraz Dynasty) CLASS NPC dla 1wszej, 2giej, 3ciej profesjii oraz subklasy
mana potion (cooldown 20 s - 1000 mp)
autoloot auto learn skills up to 80 lvl
Enchants - Retail olympiad - Retail ( 1 month cycle)
Epic Bosses oraz RB's żyją od startu servera
Zmiany w Epikach oraz RBkach:
AQ, CORE, ORFEN respawn 1 dzień +2h okna (30% szansa na biżuterie) BAIUM lv85 respawn 5 dni+2h okna (drop zmieniony na vespers bronie, 100% szansa na biżuterie) Antharas lv85 respawn 8 dni+2h okna (100% szansa na biżuterie) Valakas lv85 respawn 11 dni+2h okna (100% szansa na biżuterie)
Dodalismy 2 epiki w naszym świecie:
Frintezza oraz zaken (bez instancji) oba 85lvl zaken - 5 dni +2h frintezza - 5 dni +2h
All RB's respawn time 12h+2h
OFFLINE SHOPS dostęny dla każdego - chcemy mieć pewność że rynek będzie funkcjonował na najwyższym poziomie
Merchant oraz Blacksmith of Mammon w Giran Item Broker z balansowanymi przedmiotami (bez epików)
zwiększony został udźwig postaci .
|